بازی استقلال با فجرسپاسی

ستقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، فردین عابدینی(حنیف عمران زاده 64) ، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و مهدی نظری  

سرمربی: امیر قلعه نویی.

فجر سپاسی
وحید شیخ ویسی،مصطفی صبری،سعید قزلچی،علیرضا جدیدی،محمد آفند،سیامک کوهنورد،مهرداد کریمیان،حمید جوکار،بهنام عسگرخانی،محمد حیدری و جابر انصاری 

سرمربی: غلام حسین پیروانی.

شرح بازی:

 هفته سوم لیگ برتر برای تیمهای استقلال و فجرسپاسی در حالی آغاز شد که دو تیم هرکدام اهداف متفاوتی را دنبال می کردند. استقلالی ها می خواهند جبران مافات کنند شکست هفته ی پیش را جبران کنند و تیم پیروانی می خواهد اولین پیروزی اش را در این رقابت ها به دست بیاورد و خودش را از زیر فشار نجات دهد. استقلالی‌ها در شرایطی به شیراز می‌روند که اوضاع برای سپاسی از این بد‌تر نمی‌توانست باشد. دو بازی و دو باخت با شاغلامی که یال و کوپال سالهای گذشته را ندارد و فجری که دیگر به فجر شبیه نیست. فجر شاغلام درخشش گذشته را ندارد و ستاره‌هایش هنوز نیامده می‌روند تا زود‌تر از هر زمان دیگری راه صد ساله را نیم فصله طی کنند. همچنین استقلال با یک پیروزی و یک شکست فعلا دو امتیازی است! روز قبل کمیته ی انضباطی در اقدامی عجیب یک امتیاز از این تیم به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور کم کرد.


نیمه نخست:

استقلال در نیمه ی اول مسابقه تیم برتر میدان بود. این تیم کنترل میانه میدان را در دست گرفته بود و از سمت راست با عابدینی و حیدری حملاتی را ترتیب می داد. بازی خوب اندو در میانه میدان فرصت های زیادی برای آبی پوشان به وجود آورد. فجری ها توان خود را روی ارسال ها و ضد حملات گذاشته بود و مدافعان این تیم هم موقعیتی به فجر ندادند. اما شوت فوق العاده ی جوکار گلی فوق العاده برای فجری ها در پی داشت.
 

نیمه دوم:

به محض ورود دو تیم به میدان محمد قاضی با گلی دیدنی استقلال را دوباره جلو انداخت اما باز هم یک اشتباه از خط دفاعی آبی‌پوشان فرصت را به میزبان داد تا بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر دو تیم با حملاتی دامنه‌دار قصد داشتند گل برتری را به نام خود ثبت کنند. قلعه‌نویی با انجام دو تعویض حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی را به زمین فرستاد که همین دو بازیکن گلهای سوم و چهارم تیم خود را به ثمر رسانده و بازی با نتیجه ۴-۲ به پایان رسید. ضمن این‌که فجر در دقیقه ۸۹ یک ضربه پنالتی را توسط مهرزاد معدنچی از دست داد.

شرح گلها:


دقیقه 35: جواد نکونام ضربه ی پنالتی اش را به گوشه ی سمتراست دروازه ی فجر فرستاد و گل اول را به ثمر رساند
دقیقه 36- ضربه ی فوق العاده ی جوکار از پشت محوطه ی جریمه ابتدا به تیر دروازه خورد و به شکل بسیار زیبایی به گل اول تبدیل شد.

دقیقه 46: در همان ابتدای نیمه ی دوم محمد قاضی ضربه ی فوق العاده ی به طاق دروازه فجر روانه کرد توپ پس از چندین بار رفت برگشت بین تیر و زمین چمن به تور دروازه نشست. روز گل های زیبا..!
دقیقه 53: سانتر از سمت راست کریمیان با اشتباه وحشتناک مدافعان استقلال به حیدری رسید و این بازیکن از دو قدمی دروازه به گل تبدیل کرد.
دقیقه ۷۳: ضربه ایستگاهی را از جناح چپ خط دفاعی فجر آندو تیموریان ارسال کرد. ضربه سر منتظری و بغل پای تمام‌کننده حنیف عمران‌زاده گل سوم استقلال را در شرایطی مشکوک به آفساید ثبت کرد.
دقیقه ۸۳: پاس نکونام در عمق دفاع فجر فرهاد مجیدی را در موقعیت تک به تک با شیخ‌ویسی قرار داد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه فجر را برای چهارمین بار باز کند.


لحظات حساس: 


دقیقه 9: آندو تیموریان پس از جا گذاشتن یک بازیکن از پشت محوطه شوت زد که شیخ ویسی توپ را به کرنر
فرستاد
دقیقه 10: شوت نظری از داخل محوطه جریمه را باز هم شیخ ویسی به خوبی دریافت کرد 
دقیقه 24: پاس رو به عقب نظری به قاضی رسید و این بازیکن با پای چپ ضربه ی سرضربی را زد که با اختلاف اندک به بیرون رفت 
دقیقه 30: پاس عالی تیموریان در موقعیتی عالی به به نظری رسید و این بازیکن در حالی که چندین بازیکن در نزدیکی خود داشت توپ را به اسمان فرستاد! 

دقیقه 35: حرکت محمد مهدی نظری در داخل محوطه جریمه یه پنالتی برای استقلال در پی داشت. مصطفی
صبری نظری را هل داد و به پنالتی به آبی ها هدیه داد.
دقیقه 65: ضربه ی دروازه ی شیخ ویسی تا محوطه ی جریمه ی استقلال آمد و و انصاری ضربه ای سر ضرب به این توپ زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد

بهترین بازیکن:

 

اتفاق های ویژه:

 1)- در ابتدای مسابقه مهدی نظری که انتظار برخورد خوبی از سوی تماشاگران نداشت از سوی فجری ها تشویق شد.

2)

3)

4)

5)

6

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ورزشی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 15:51 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.